sb live 5.1 digital i ecs k7vza zwisy

Autor: q76 (q76_at_###o2.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 13:23:32 MET DST

Wielkie sorry, ze kolejny raz to samo ogłoszenie, ale zależy mi na
rozwiązaniu problemu...
dodatkowo nastąpiła zmiana - wyjąłem sieciówkę i łączę się z netem za
bezpośrednio
za pomocą modemu kablowego motorola 4101 na usb.
*Proszę* o rzeczową odpowiedź, czy jest możliwe ustawienie tego w sposób nie
powodujący
zwisów. A więc:
Po zmianie karty muzycznej z sb128 na sb live 5.1 digital komputer wiesza
się gdy uruchomione są gry. Nie ma tu jakiegoś schematu, raz potrafi
normalnie działać przez godzinę, a czasem trwa to 5 minut i mam zwis.
Dodatkowo przed zwisem z głośników płyną wysokie piski, a później to już
kaplica - mielenie dysku i tylko resecik pomaga. Ktoś wcześniej
sugerował, że to przegrzanie procka, jednakże po reboocie procek ma 40
stopni. Powyższe objawy mają miejsce częściej w grach, które korzystają z
DirectX, niż z OpenGL. Nie jest to raczej wina sterowników, ewentualnie
DirectX - sterowniki do karty, płyty i innych urządzeń zainstalowane są
poprawnie, próbowałem również starszych wersji, to samo tyczy się również
i DirectX. Reinstalacja systemu nic nie dała, to samo dzieje się zarówno
pod win98, jak i pod XP, pod Linuxem nic złego się nie dzieje. Próbowałem
mieszać z ustawieniami przerwań, PnP Os Installed on/off, ręczne
przydzielanie
przewań, wyłączenie nieużywanych urządzeń, przykładanie urządzeń do innych
slotów PCI, to również nic nie dało. Konfig sprzętowy to Athlon 1 Ghz,
płyta ECS K7VZA z wersją biosu 1.1g, GF4Mx440, 384 Mb ram DIMM 133,
dysk samsung 30 Gb oraz nagrywarka Lg.
Zasilacz z serii *no name* 350, niedawno zmieniany. Z góry dziękuję za
pomoc.
Pozdrawiam, q76