Re: Problem z TV out w ATI RAGE Pro

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 13:18:08 MET DST

> Mam problem z Ati Rage Pro. Nie udaje się uruchomić wyjścia telewizyjnego
> karty. W Displays w zaawansowanych właściwościach karty graficznej opcja
> Television Enable jest niedostępna. Tak samo jest po podłączeniu
telewizora.

Staje sie dostepna tylko przy prawidlowym podlaczeniu telewizora.

> Próbowałem z kilkoma telewizorami, sterownikami, systemami operacyjnymi i
> kablami. Co jeszcze można zrobić???

Moze jednak jest jakis staly element, np jakas przejsciowka czy przy TV czy
przy karcie? Jesli jednak nie, to skoro tak roznych rzeczy probowales, to
wez pod wage ze wyjscie moglo sie spalic. Nie jest to takie znow rzadkie,
patrz archiwum.

pzdr