Re: amd czy intel

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 01:43:20 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 16:55:22 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

*Ahtung, musiałem przyciąć references, nie wiem czy dobrze trafi ;)*

[...]
> Szkoda tylko, ze doswiadczenie nei idzie w parze z dopracowaniem :/

Nie będę narzekał, nie jestem Chektor ;) Może nVidia da im do wiwatu, to
się nauczą

> Pisz po ludzku... LX :)

Kiedy ja wtedy tak się przyzwyczaiłem: Mercury, Neptune, Triton...:)

> Wogle era z przed P5 to juz jakis taki prekambr, duzo sie dzialo, dlugo
> trwalo i straszne potwory wtedy powstaly :)

W Prekambrze nie było _żadnych potworów_ ;D. ZTCP dopiero w Paleozoiku
powstało życie, a najgorsze potwory - to Mezozoik, okres kredowy, (a nie
jurajski, jak chciał Spielberg ;) )

Ja bym to widział tak:
Prekambr - do James'a Boole'a i Charles'a Bubage'a (XIX w) - dłuuugo
trwało ale nic się nie działo ;)

Paleozoik - do ENIACA - coś tam działało, ale było powolne i prymitywne
Mezozoik- do Commodore PET (tam były te wszystkie dinozaury)
Keneozoik:
 - trzeciorzęd - powstanie peceta, najpierw porządek, potem straszny
bajzel (SVGA, VLB itp...)
 - czwarorzęd - intel wypuszcza PCI, własne płyty, chipsety - robi się w
miarę porządnie ;) Mamy też epokę lodowcową (VIA EPIA), ale i efekt
cieplarniany (TB 1400) ;)

I co Ty na to ?

> A Mars'a pamietasz albo Orion'a? :)

No, był jeszcze Saturn ;)
Ale tak serio, to poźniej już się przesiadłem z nazewnictwem na te różne
"iksy" ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!