Re: Creative 5.1 5100 - cos nie tak...

Autor: vitia (witoldNOSPAM_at_adres.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 08:52:12 MET DST

ari napisał(a):

> Witam!
>
> Posiadam glosniczki jak w temacie.Obsluguje je zintegrowany z
> plyta, 6-cio kanalowy Realtek ALC650.
> Problem jest taki, ze przy odtwarzaniu mp3 (winamp) wyraznie
> slabiej graja tylne glosniki, zanika wrecz przez to wrazenie
> przestrzennosci dzwieku.Nie wystepuje to natomiast przy
> odtwarzaniu cd audio (tez winamp!), oraz przy filmach, gdzie
> wszystko jest jak nalezy. Standardowo dolaczony do sterownikow
> progranik AC97 Audio Conigurator skonfigurowany jest na bank
> poprawnie... Moze mi ktos wyjasnic gdzie jest bug?Moze czegos
> [...]

Witam
Mam to samo , ASUS A7V8X i dzwiek Realteka ALC650 , moim zdaniem to
BAGNO juz tak sobie graja!!! Kupilem karte SoundBlaster Live 5.1 .
Róznica jest W I E L K A , czystosc , sila , dynamika dzwieku
duuuuuuuuuuuuuuuuuzo lepsza. Naprawde warto kupic Live ! Zeby nawet
Ci graly wszystkie glosniki jednakowo to i tak nie dorowna SB
Live!!
Pozdrawiam
vitia