Re: jak rozdzielic procesor i radiator

Autor: Jurek Gajewski (jurget_at_o2.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 08:20:50 MET DST

> U?ywam zapamietale k6-2, bo na taki mnie stac. Chcialem go jednak
wyciszyc,
> wiec kupilem wi?kszy radiator. I tu pojawi? si? problem:
> procesor jest przyklejony do starego radiatora! Trzyma si? naprawd?
> solidnie, boj? si? ?e mog? ukruszy? procesor gdybym jeszcze mocniej
> poci?gn??.
> Kawa? czasu min??, od kiedy ten stary radiator montowa?em, wi?c szczegó?ów
> nie pami?tam, pewnie wysmarowa?em procesor jak?? past? przewodz?c? ciep?o.
> I tu moje pytanie: jak odzieli? procesor od radiatora?
>
> pozdrawiam, julian kania.

wg mnie najbezpieczniej bedzie zlapac procesor mocno, radiator w druga reke
i probowac je przekrecic w stosunku do siebie, mniej wiecej tak jak sie
sloiki otwiera. na pewno wtedy sie nic nie ukruszy. Jedyne ryzyko, to ze jak
pusci, zapierdzieli sie nozkami o cos i sie powyginaja, ale ostatecznie
nozki tez idzie wyprostowac...

Pozdrawiam
JG