PM nie widzi tablicy partycji.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 01:05:06 MET DST

Niedawno zacząłem eksperymentować z Linuxem i po pierwszych próbach na
wydzielonym obszarze HDD1 postanowiłem, iż stary dysk podepnę jako drugi z
przeznaczeniem w całości dla linuxa. Kiedy włączyłem PM aby na dysku
pierwszym tym z XP przywrócić dawny porządek partycji okazało się, iż według
niego na dysku znajdują się błędy, mówiąc konkretniej jeden #113,
potwierdziłem chęć naprawienia tego błędu i oto się okazuje, iż mimo, że na
dysku jest XP (teraz na nim pracuje) to PM nie widzi na nim żadnych
partycji. Jak to teraz odkręcić??
W sumie przydało by się te "zabrane" 4 GB przywrócić z powrotem pod NTFS.
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966