Re: TEAC x52 a nagrywanie max x10 :-(

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bezspamu_interia.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:43:14 MET DST

Jura wrote:

> ------- Fakt!!! mea culpa!!!próbowałem głownie na x 40 (Platinium
> jesli marka ma tu coć do rzeczy)

Używałem ich na swoim W540E i paliły się na x40, wiec jeśli wierzyć
umiarkowanemu poziomowi jakości różnych partii tych płytek to raczej nie one
są problemem...

> ------- zaraz jak dostałem te RW ktoś mnie ostrzegał przed robieniem
> tego pod windą (wtedy wydawało mi sie zę nie bede maił takiej
> potrzeby)

U siebie zmieniałem chyba ze 3 razy :-)))
Kiedyś miałem LG 4/4/24 i tam bios podmieniało się pod czystym DOS'em i
jakoś bardziej pewnie się wtedy czułem... hehe. A dziś maksymalna wygoda czy
też może jakaś dziwna konieczność że pod widną wszystko działa. Mimo iż
system (w2k en sp3) mam stabilny to miałem mieszane odczucia podczas
flaszowania.

> -------Tego spróbuje zaraz :-)
> -------Dzieki Ci wielkie, Pszczelarzu!!! Oby Ci pszczółki w ulach
> dużo miodu ;-)!!!!!!!