pytanie i problem...

Autor: DjAvX (nokiamstr_at_WYWALTOtlen.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:23:55 MET DST

Witam,
mam plyte ASUS CUSL-2 i pytanie, podczas odpalania systemu zaraz po
pokazaniu sie tabeli z wykrytym sprzetem plyta piszczy jakies 2 sekundy - co
ten pisk oznacza?
I jeszcze mam jedna sprawe :) mam karte SBLive! Value i problem bo wogole
nie wydaje z siebie dzwieku tylko szum, zainstalowala sie normalnie wszystko
jest ok do czasu odpalenia windowsa, wtedy z glosnikow slychac szum, w
regulacji glosnosci sa zapalone 3 zielone paski pokazujace natezenie dzwieku
przyciszanie nic nie daje (jak wezme minimum to szum sie wylacza), dziala
tylko regolacja kanalu L i P co kolwiek nie odpale sychac tylko szum...
karte 2 dni temu sprawdzalem w innym komputerze i dzialala :( mial ktos juz
cos takiego? czego to moze byc wina? dodam ze sprawdzalem w innym porcie i
jest to samo.

--
pozdr
DjAvX