Re: Jaka PCMCIA?

Autor: alienator (alienator_at_hoga.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:07:12 MET DST

Użytkownik "eRKa" <remek_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> I dobrze Ci powiedział, PCMCIA - 16 bit, Cardbus - 32 bit, kompatybilny w
> dół, (tj. karty PCMCIA możesz używać, gdy masz złącze Cardbus - nie na
> odwrót). U Ciebie - tylko PCMCIA.

Hmm moze troche inaczej. Chce zakupic karte sieciowa do tego kompa. Mam
jedna na oku. Karta sieciowa PCMCIA: D-Link DFE-660TX (Ethernet/Fast
Ethernet 10/100 Mbps 32-Bit). Tylko nie wiem czy bedzie ona pasowala.
Podobno PCMICA jest w wersji 2.1. Niestety nie mam obecnie mozliwosci jej
przetestowac w moim komputerze dlatego pytam na grupe, czy bedzie to ze soba
wspolpracowac bez problemu.