Re: AVerTV Studio 303

Autor: Winthux (winthux_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 23:13:41 MET DST

Użytkownik "Duny" <buczedar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Dzięki za odpowiedź. Sam doszedłem do tego... chociaż windoza dziwnie się
zachowywała, bo rozpoznawała tylko Tuner... pozostałych urządzeń typu Video
Caputre i Audio Caputre nie rozpozała, były jako Nieznane i nie winxp nie
chcial mi żadnych sterów do tego zainstalować, aż pewnego razy po restarcie
(hehe jak bajka brzmi) sam wszystko rozpoznał i zainstalował i działa
wszystko.