Odp: problem z wyłączaniem kompa przy podłączonym necie

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 22:54:07 MET DST

Użytkownik Chichotek <podhalan_at_rechnet.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b779sb$bn$1_at_inews.gazeta.pl...
> drozda <rozda21_at_wp.pl> z premedytacja zapewne w

> A co jest w tym Me ze nie mozesz z niego zrezygnowac?
>
> --

hehe No też od razu zadałem sobei to pytanie
Ale musi być cośw tym To jakby ktoś powiedział, Mercedecem (może
złe porównanie bo XP to napewno nie mercedes w systemach operacyjnych)
jeżdże i fajnie chodzi, ale mam mam wartburga, i nie moge z niego
zrezygnować.