hdd: rzezbi i rzezbi...

Autor: indigo (indigo1980_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 21:49:21 MET DST

Witajcie!
    Czy jest programik pod win, ktory bylby w stanie pokazac jaki
program/proces/usluga uzywa w danym momencie dysku. Mam czysciutki system, o
ktory dbam bardziej niz o wlasna dziewczyne ;) zadnych smieci,
niepotrzebnych monitorow, badziewia itp. w tle ,a system pozostawiony sam
sobie co chwilke (no, tak co 10-15 sekund) cos "majstruje" przy dysku - juz
diodke hdd odlaczylem bo mnie nerwica chwyta - co to za licho? Dodam, ze
WinXP Prof z SP. TIA.
Pozdro!

indigo
indigo1980_at_poczta.onet.pl.