Re: Chyba? SBlive i zwisy...

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 20:39:10 MET DST

Użytkownik "q76" <q76@###o2.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2003.04.11.12.46.30.281001@###o2.pl...
> Witam, od dłuższego czasu borykam się z następującym problemem:
> Po zmianie karty muzycznej z sb128 na sb live 5.1 digital komputer wiesza
> się gdy uruchomione są gry. Nie ma tu jakiegoś schematu, raz potrafi
> normalnie działać przez godzinę, a czasem trwa to 5 minut i mam zwis.

dosyć standardowy problem z Live. U mnie też tak było - miałem płytę
ECS na chipsecie VIA, teraz mam Gigabyte na chipsecie AMD i problemy
zniknęły. Nie doszedłem w czasie gdy miałem ECS do jakichś wniosków
dlaczego tak się działo - raz było wszystko git, a po reinstalacji Windy
i z tymi samymi sterami do Live już były problemy. I tak miałem ciągle -
nie ustaliłem od czego to zależy - niestety.
Powodzenia