Re: No i co tu kupować....? Chodzi o CD i CD-RW.

Autor: Shark (shark69_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 10:49:04 MET DST

Użytkownik "zuko...
> Witam.
>
> Ostatnio jestem w lekkiej hm... konsternacji. Bo prawdziwych Teaców
> (CD i CD-RW) już na rynku nie ma. CD-ROM Teaca 52x wykonuje jakaś inna
> firma na ich zlecenia, nagrywarki to też już nie te same Teaci co
> kiedyś... Powiedzcie, co dzisiaj można zupełnie na ślepo wsadzić do
> kompa? Kiedyś jak się wybierało napędy CD, to wszyscy krzyczeli "tylko
> Teac!". A dzisiaj?

A czy to ważne w dzisiejszych czasach biorąc pod uwagę niskie ceny
nagrywarek? Weź sobie nagrywarę z dwuletnią gwarancją. Ja taką mam LG
48x16x48. Jeśli ona przeżyje te dwa lata bez naprawy to będzie zajebistą
nagrywarą a jeśli się popsuje to jest gwarancja. A po dwóch latach kupię
sobie nową za 150 zł lub nagrywarę DVD za jakieś góra 400 zł :)

Pozdrawiam Shark