Re: athlon64

Autor: rmrmg (in_at_sign.atu.re)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 19:13:04 MET DST

in <b76rgo$pbt$1_at_news.onet.pl> from news.onet.pl

> U nas jest Polska psze pana :) i niestety ale na ceny takie jak w stanach
> nie ma co liczyc. A do tego AMD ma zamiar Athlonami 64bitowymi poprawic
> swoj budzet wiec napewno nie bedzie juz tak tanich procesorow jak w chwili
> obecnej, a bynajmniej najnowszych.

przecież athlony64 nie mogą być droższe od opterona ...

odnośnie numeracji opterona czy ktoś wie jak te ich oznaczenia
przełozyć na GHz i co oznaca cyfra na początku (wyczytałem gdzieś ze 2 to
procki zdolne do pracy w układach dwuprocesorowych, a czy 1 i 8 maja coś
oznaczać)?

co do cen opterona to razy ile powinnem mnożyć podana cene w $?
choć kiedyś przeglądałem ceny athlonów XP podawane przez AMD w $ i
odpowiadały temu co było w sklepach, pozatym czeemu w polsce miały by być
wyższe ceny? chyba AMD nie ma tu monopolu by mogło robić co chce i
transport a raczej cła i inne podatki na produkty z niemiec (chyba tam są
produkowane te procki) powinniśmy mieć niższe wieć dlaczego zakładasz, że
na rynku polskim AMD będzie chcieciało się tak bardzo wzbogacać?

> Co mam poprawic ?

> --

 zamiast -- (myślnik myślnik) powinno być -- (myślnik myślnik spacja)
tak jak w mojej sygnaturze

--
registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
gg 2311504________rmrmg_at_wp.pl|    odpowiednim stopniu