Re: Aktywny przedluzacz USB?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 18:38:37 MET DST

Jakub Jewuła napisał:

>Mam potrzebe postawic drukarke <> 15, najlepiej 20m
>od komputera. Normalnie USB przewiduje 5mb i na takim
>kablu chodzi bez problemow.

standard mowi ze urzadzenia beda dzialaly jesli miedzy aktywnymi
elementami bedzie wlasnie nie wiecej niz 5metrow;

>Czy sa jakies przedluzacze "aktywne" do USB
>i na ile to sie naprawde sprawdza?

no sprawdzac sie musi - bedzie dzialac, ale korzystniejsze cenowo moze
sie okazac postawienia stacji z linuxem i podpiecie do niej drukarki;
20metrow to trzy przedluzacze;

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub