Autor: vitia (witoldNOSPAM_at_adres.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 18:16:52 MET DST
napisał(a):
>> Nie zawsze. Znajoma zaniosła dysk Samsunga do firmowego servisu
>> Samsunga we wrocku. Nie miala gwarancji i nawet nie wiedziala
>> kiedy i gdzie został kupiony. Po tygodniu dostała nowy.
>> Tak, że da się.
>> pozdr
>> P.
>
> Potwierdzam!!!
> Kumpel mial tez maly problem z twardym (Seagate) sklep gdzie kupil
> sie zwinal razem z gwarancja na zestaw :)
> Poszedl do serwisu firmowego we wrocku i wyslali go żółtkom :) a
> za 2 tygodnie dostal nowy!!
>
>
A gdzie znajduje sie serwis IBMa ?????
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:55:12 MET DST