Re: dylemat: MB asus czy abit?

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 17:43:29 MET DST

> zastanawiam sie nad wyborem plyty glownej pod athlona miedzy
> ASUS A7V8X a ABIT KD7, cenowo sa porownywalne.
> Macie jakies uwagi do tych plyt?

ABIT miał kiedyś nieeeeezłą wpadkę - prawie wszyskie płyty się wysypywały
( i sypią się do teraz) z powodu wadliwych kondensatorów.
Jak jest teraz to nie wiem, bo te objawy wychodzą po roku, dwóch... więc
można założyć, że dzisiejsze płyty też mogą się sypnąć za jakiś czas... Sam
kupiłem i mnie to też spotkało. Po naprawie płyta już nie jest taka
superstabilna :( jak była. (nigdy nic sie nie powiesiło a teraz zdarza się
co jakiś czas, niestety). Nie testowałem płyty KD7 więc nie wiem czy warto.

Z kolei ASUS też miał kiedyś wpadkę z kilkoma modelami płyt. Ale już nie na
taką skalę.
W firmie od zawsze (od 1994r) kupowaliśmy płyty Asusa - i nastąpił inny
problem - do dzisiaj chodzą dobrze. I dlatego nie ma podstaw aby je
wymienić. Inne gorsze płyty już dawno by padły i byłyby nowsze kompy :)))

Posumowując jednak, jeśli o mnie chodzi to następną płytę kupię ASUSA. Model
A7V8X to bardzo dobry wybór - zamontowałem już kilka takich i chodzą
rewelacyjnie.