Re: CTX PR711FL vs. NEC MultiSync FE791SB

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 16:43:13 MET DST

> A mam kolesia który ma ctx`a i oprócz tego że ma dwa śmieszne paski na
> ekranie to psuje mu się jak złoto i w specyficzny sposób piszczy (trochę
jak
> rubin).

Te paski to z powodu technologii kineskopu - są dwa poziome i bardzo
cieniutkie. Jak się ktoś przypatrzy to je widać, ale normalnie to zapominam
o nich i tylko taki post jak ten mi o nich przypomniał ;)

Co do reszty twoich uwag... no cóż, i mercedes się może psuć. Trafił mu się
widać jakiś paskudny egzemplarz.