litoen (nagrywarka) - problem "z tacka"

Autor: Przemek (przemek_at_vulcan.edu.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 16:23:13 MET DST

Witam
Mam model 48x24x48 (nie pamietam teraz symbolu.. dosyc popularny - w
mediamarkcie go sprzedaja..)
Problem taki jest, ze 2x zdarzylo mi sie, ze guzior wysuniecia tacki
jakby sie zacial... dodam, ze nie po wywaleniu sie softu do nagrywania
czy cos w tym stylu...
Restart windowsa (nie jest konieczne naciskanie restu w kompie... zwykle
"uruchom ponowsnie wystarczy) pomaga.
Pytanie co moze byc walniete ? wg mnie mozliwosci to:
- fizycznie sprzet
- program w nagrywarce (sa pacze.. jeszcze nie ladowalem ale w opisie
paczy producent pisze jedynie "mach more media...")
- driver do windy 98
- soft do nagrywania (on chyba potrafi blokowac ten guzior dla
bezpieczenstwa przy nagrywaniu)

Czy to jest znany problem? Dodam, ze wystapilo to 2 razy w przeciagu
kilku miesiecy... ale jednak wystapilo.. po zacieciu sie guziora plyta,
ktora jest w nagrywarce normalnie jest widziana
Proba otwarcia nagrywarki programowo (np. z playera muzycznego windowsa
do plyt audio) takze jest nieskuteczna - wyglada jakby jakby nagrywara
miala "zablokowane" wyciagniecie plyty zarowno przez guzik jak i
softwarowe komendy
Przemek