Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 16:14:36 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 15:48:16 +0200, Klaudiusz wrote:

[...]
> Nie zrozum mnie zle ale Ty NIGDY nie wykorzystasz mocy drzemiacej w tym
> sprzecie. A WinXP Home Edit, nadaje sie do zabawy a nie tak powaznego kompa
> jaki opisales. Przy takej ilosci RAM'u i takim dysku trzeba miec lepsze
> mechanizmy zarzadzania nia oraz inny stytem plikow niz FAT32.

A co w nim jest taaaaaakiego poważnego, że XP HE sobie nie poradzi ????
Jest b. szybki - to dobrze. Ma służyć do domu. Co to za lepsze
mechanizmy zarządzania masz na myśli ? I sugerujesz, że jak ktoś ma XP
HE to nie może mieć NTFS ?

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!