Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: Yab0L (yabol_at_pro.wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 15:55:32 MET DST

> Nie zrozum mnie zle ale Ty NIGDY nie wykorzystasz mocy drzemiacej w tym
> sprzecie. A WinXP Home Edit, nadaje sie do zabawy a nie tak powaznego
kompa
> jaki opisales. Przy takej ilosci RAM'u i takim dysku trzeba miec lepsze
> mechanizmy zarzadzania nia oraz inny stytem plikow niz FAT32.

Wiesz jak osoba która mam mieć ten komputer dostała by Win XP PRO to i tak
by nie było lepiej, a win 2000 jest do domu nie przydatny. I mało mnie
obchodzi czy ta moc będzie wykorzystana takie życie masz kasę masz
fajniejsze zabawki ja do grania mam PS2 za tysiaka a tu gość będzie miał
"konsolkę" dla dzieci i do pogrania za 14 tysiaków.

pzdr.