k³opoty z chipsetem 713 TV ??

Autor: Rafcio (rafniem_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 15:37:01 MET DST

Witam
mam taki k³opot kupi³em ostatnio kartê TV avacs
na chipsecie philips saa 713x
ju¿ wiem ze nie jest najlepsza ale nic
problem mam w tym ze te programy które s± np. w secam chodz± mi czarno-bia³o
inne które maj± inny system audio nie maj± g³osu oczywi¶cie wiêkszo¶æ chodzi
Ok
program jakim odtwarzam to mpeg TV station PCITV
taki jaki mi dali na p³ytce
próbowa³em borga i moretv ale wy¶wietli³ sie komunikat nie wykry³ chipseta
848/878
moje pytanie czy mogê jako¶ ustawiæ t± kartê tak ¿eby chodzi³y mi wszystkie
kana³y "normalnie"??
czy s± jeszcze jakie¶ inne programy które obs³uguj± mój chipset je¶li tak to
proszê o jakie¶ podpowiedzi
z góry dziêkuje