Re: rozgałęzienie PS/2(lub USB) - 2 klawiatury na 1 PC

Autor: Ambro :\) (ambro2_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 15:18:25 MET DST

> A na prawde nie masz 2 gniazd USB w komputerze? HUB do dzialania
> 2 kbd nie jest potrzebny...

No tak, ale oprocz tego mam skaner, drukarke, muszke, kamerke (and from time
to time kierownice) i wszystko pod USB. Do myszki mam przejsciowke na PS/2
wiec nie ma problemu, ale drukarka i skaner czesto musza pracowac
rownolegle. Mam pomysl - moze na plycie glownej mam wyjscie na 2 dodatkowe
porty, ale na 100% nie wiem.