Re: UPS APC BACK-UPS 600

Autor: jahim (underbeat_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 15:00:50 MET DST

> hmm, no to faktycznie jest lipa.
> moze jest na gwarancji jeszcze. w CSS (computer Service Support) przyjmuja
> je bez zadnych papierow i sprawdzaja tylko wg daty produkcji. UPSy APC sa
na
> 2 letniej gwarancji.
>
> pzdr.
> trzmiel

UPS jest już stary, ma wymienioną baterię czyli raczej na gwarancji nie
jest. Czy możliwe jest takie coś że w "serwerowni" nie ma zbyt czystego
prądu i takie działanie UPSa jest tego skutkiem ???? Przed wyjściem do
szkoły odłączyłem go od wszelkiego źródła prądu, przychodzę ze szkoły,
podłączam do swojego kompa w pokoju (tak jak wszesniej bez kabla
komunikacyjenego) i działa już normalnie, tzn pracuje bezpośrednio z sieci
(nic nie miga, i nie pika; ;).
Troche to dziwne..... Pozostaje mi poczekać i zobaczyć jak się zachowoje u
mnie w pokoju (tak kilka dni w sumie).

Dziekuje wam wszystkim :)