ECS K7S5A i niechetnie wstajace windows

Autor: Tomasz Serwanski (serwan_at_skasuj.il.pw.edu.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 14:23:42 MET DST

witam,
komputer szefa i problem mam.. komp z plyta ecs i hdd maxtora mial
winxp; przywlaczeniu bylo losowo: albo sie normalnie uruchamial, albo
byl czarny ekran z kursorem w lewym gornym rogu. Z zasady przed
poprawnym uruchomieniem trzeba go bylo kilka razy resetowac co bylo
frustrujace.
znalazlem wiruski - pomyslalem ze moze to to, zainstalowalem na nowo
windows (2k tym razem( ale.. efekt ten sam :(
ze strony maxtora mam narzedzie do diagnozowania dyskow, i jak bym nie
kombinowal zawsze pokazuje ze dysk jest ok. windows sa juz drugie,
inne, wiec to nie os. nie wchodzi tez w gre problem chlodzenia -
komputer sie zachowuje tak samo na zimno i na goraco. wymienialem
nawet karte graficzna - bez efektu. bios juz przerobilem na wszystkie
strony i nadal nic..
pomozecie?!?..
pozdrawiam
serwan