Wejscie do BIOS Phoenix

Autor: Johnny (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 13:50:13 MET DST

Hello

Dostalem do 'reanimacji' stara czteryosiemszostke [system nie startowal] i
na poczatku cos przypadkiem klikajac udalo mi sie wejsc do BIOSu tam
zrobilem wykrywanie dyskow [sa dwa] jeden mi wykryl ale z drugim byly
problemy. Pomyslalem: 'Nic to sprobuje uruchomic na razie z tym jednym potem
sie zobaczy reszte'. Zrobilem restart i wszystko hula ze az milo [o ile
mozna tak to ujac w przypadku takiego sprzetu]. Jednak zostala jeszcze
kwestia drugiego dysku. No i dupa, od tego momentu nie moge wejsc za chiny
do BIOSu. Googlowalem w tej sprawie [BIOS to Phoenix BIOS A486SX v1.04] i
znalazlem wszelkie skroty klawiszowe - bo ekran nie raczy wspomniec jakimi
klawiszami mozna wejsc do BIOSu. I tak [wg wskazowek co do tego typu biosu]
probowalem juz [oczywiscie "immediately after memory test"]:
ctrl+esc,
 alt+esc,
 del,
 backspace,
 esc,
 F1
 F2,
 F10,
 ctrl+alt+s,
 ctrl+alt+esc,
 ctrl+alt+ins

I dupa na nic nie reaguje, tylko wykrywa dysk i zaczyna ladowac system.

Pomozcie co w tej sytuacji zrobic, baterii na plycie nie widze zeby
zresetowac, a jumperow jest od ch*#& wiec nie mam pojecia ktory to moglby
byc - o ile na takich starych plytach byly takowe.

To tyle z mojej strony, co wy na to?

Dzieki

Johnny