Re: Fan Mate - gdzie kupić w Warszawie

Autor: Em En (em.en_at_h.o.g.a.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 13:00:06 MET DST

> Takim co leżą bloki wodne, 'wachlarze' zalmana i radiatory na pamięci
> na wystawie. Ale cena mnie zabiła (20 czy 25zł). Poszedłem na koniec
> i kupiłem kilka oporników po 50gr :)

Też prawda. W chwili obecnej mam właśnie wpięty opornik, ale ponieważ
nie chcę ciąć kabli (wentylator jest nowy i teoretycznie na gwarancji),
to obecnie jest taki mało "profesjonalny" pająk. Chcę sobie kupić coś co
da ten sam efekt, ale w sposób pewny (gdyby ktoś zobaczył w jaki sposób
łączę kable, to pewnie się przeraził ;).

Dzięki za informacje!

--
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku