Re: Duron 700 MHz, temp. 49 stopni i zwiechy

Autor: triox (triox_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 12:34:36 MET DST

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus napisał:
> Witam.
>
> Płytka ECS K7VZA (jedna z pierwszych), Duron 700 MHz, kretyńska
> obudowa z pionowo wsadzonym zasilaczem (za nim jest procesor).
> Temperatura sięga 49-50 stopni. I wtedy system (win98) zaczyna się
> wywalać. Wiatraczek jest taki badziewiasty raczej. Aha, wszystkie 3
> sloty 5.25'' są obsadzone, więc w obudowie jest ciasno.
>
> No i co mogę zrobić? Mogę dać owszem większego i lepszego wiatraka z
> radiatorem, ale będzie on prawie przylegać do ciepłego zasilacza.
> Pomoże to coś w zbiciu tempetatury?

Czesc
Tez tak mam, dopoki mialem durona 750_at_825 to chociaz sie grzal, byl
stabilny. Teraz mam d1300 i miedzy nowym wentylatorem a zasilacem mam
jakies 5 milimetrow przestrzeni - nie polecam.. Dopoki nie zmienie
obudowy jestem skazany na otwarta boczna scianke obudowy i brak
mozliwosci nawet minimalnego podkrecenia proca.. :((

Poratuj sie programikiem cpucool:
URL ftp://tweak.pl/pub/narzedzia/tweakery/cpucool7110.exe
Skuteczny, ale stwarza problemy z dzwiekiem.

--
"Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale
chcą znać kurs." (Dyonizy Hugo Steinhaus)