Re: RAID

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 12:35:27 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Ja osobiście jestem _przeciwnikiem_ stosowania RAID 0 w
> domowych komputerach. RAID 0 jest ukierunkowany na obróbkę
> dużych plików (wielkie pliki wideo, graficzne i muzyczne)
> i tam się sprawdza. W domu bardziej liczy się czas dostępu
> i bezpieczeństwo danych bez kopii zapasowej.

Coz - pozwole sie nie zgodzic - co do domu
rosnie liczba wlascicieli kamer cyfrowych i napedow DVD-R
a to mimo wszystko wiaze sie z obrobka duzych plikow
i żąglowaniem nimi.
Z tego tez powodu sam zamierzam spiac dyski w RAID-0
kopie systemu i waznych danych zawsze mozna trzymac gdzies na boku
(np. kopia partycji z systemem) a danych na smiesznie teraz juz tanich CDR

Pozdrawiam
Waldeusz