wiatrak od zasilacza zatrzymuje sie....

Autor: Telos (jacekcygan_at_narka.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 11:03:57 MET DST

witam
problem jak w temacie...
dzieje sie taka akcja...
komp sobie pracuje (narazie OK) przez 2-3 h i nagle wiatrak zasilacza
zaczyna buczec co oznacz ze sie zatrzymal (skad wiem? ano stad ze widze ze
sie nie kreci a buczy, chrobocze itp)...jak przywale w zasilacz z piachy to
dziala dalej (troszke prymitywne podejscie do problemu, ale skuteczne :-) )
wszystko byloby spoko gdyby nie to ze czesto zostawiam kompa wlaczonego
przez caly dzien i takie awarie sa mi nie na reke bo nie chcialbym miec
akcji tego typu ze wracam do domu a domu nie ma bo splonal z powodu
zasilacza...a znecanie sie nad zasilaczem moze doprowadzic do uszkodzenia
jeszcze innych czesci kompa.... co moze byc przyczyna tego ze sie
zatrzymuje...?.
zasilacz jest 300 W (przynajmniej tak jest napisane) ma okolo 1 roku...
zatrzymania pojawily sie jakies 3-4 dni temu...
prawdopodobnie zabiore sie do jego rozkrecenia i przebadania sprawy....
ale poczekam na wasze opinie w tej sprawie moze ktos mial podobny problem

Pozdrawiam
Telos