Re: Jaka grafika do prostego, domowego kompa?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 09:19:53 MET DST

In article <b75ove$313v$1_at_news2.ipartners.pl>, Kris wrote:
> Cześć,

> ROTFL :-)))
>
> Wybacz ale to już zależy od "zarzucającego" ...
> Znam te płytki ...

Jakie konkretnie masz zastrzeżenia? Bo może rzeczywiście czegoś nie
zauważyłem, chociaż kiedyś z ciekawości oglądałem ekran przez lupę, żeby
dopatrzeć się jakiejś nieostrości, cienia przy literkach, nic nie
wypatrzyłem. Kolory bez zarzutu, jeśli czegoś brakuje, to korekcji gamma na
więcej niż 8 bitach (wiesz o czym piszę?), ale mówimy o komputerze
biurowo-domowym, a nie o profesjonalnej maszynie do pracy z grafiką.

Paweł