Ati Radeon 8500 + MSI KT4Ultra + Win2k - problem

Autor: Daniel /DantHe/ Bilski (bidanno_at_#spampoczta.fm)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 09:07:54 MET DST

Witam,

Mam dziwny objaw, po instalacji w2k niektore ikony i kursory (kursor
textowy, kursor wyboru lacza, kursor zmiany rozmiaru ... sa
"krzaczkami"). Ikony maja pionowy pasek w kolorze podloza z lewej
strony. Niepoprawnie (z zakloceniami) sa wyswietlane napisy przez
bestplayera.

Instaluje z orginalnej plyty win2k pro.

moj konfig:
gfx: ati radeon8500 built by ati
mb: msi KT4Ultra
mem: nanya 512mb
hdd: 80gb Seagate Barracuda IV
cpu: Athlon2000XP+

bios na plycie jest najnowszy, stery do chipsetu i gfx tez.
po zainstalowaniu serwisptakow sp3 i kawalki sp4 nic sie nie poprawilo.
Wylaczenie cienia kursora powoduje "zakrzaczenie" wszystkich kursorow .

przetestowalem moja karte na plycie abit z chipsetem via kt400 i dziala
dobrze, tak samo dobrze dziala u mnie karta Radeon7500 Hercules'a.
W czym moze byc problem?

pozdrawiam

--
  Daniel /DanThe/ Bilski