Re: Jaka grafika do prostego, domowego kompa?

Autor: fi5h (fi5h_at_o2.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 01:49:14 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:
> Witam.
>
> Hm, Wy tutaj o Radkach, Dżi-forcach za 2000 zeta, a ja mam takie
> pytanie:
>
> Jeśli komuś trzeba kompa do WWW, Office, filmy i takie tam pierdółki,
> to jaką grafikę wsadzić z tego co obecnie się oferuje w sklepach, hm?

jesli masz dobry monitorek, i chcesz uzywac glownie kompa do 2D to moze byc
rowniez r9000 lub jesli potrzebujesz czegos jeszcze tanszego to moze
jakiegos matroxa, oczywiscie starszego :) jesli gdzies dostaniesz :)
Radeon9000 jest o tyle fajny ze takze z dobrego TVout skorzystasz

--
fi5h
"I nie pozostanie nic wiecej niż mała czarna łódka