siec lokalna

Autor: Łukasz Kuzański (kuzanski_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 00:47:32 MET DST

Witam
Prosze o pomoc z siecia lokalna, nie znalazlem watku w archiwum.
mam polaczone dwa kompy przez switch 10/100 na systemach XP Prof.
TCP/IP ustawilem recznie, tak jak w Komputer Swiat ;)
robie pingi - kompy sie widza, moge tez grac sobie w sieci, ale
w Otoczeniu Sieciowym nie widze drugiego kompa i odwrotnie, co
bardzo mi jest potrzebne (wymiana plikow). odlaczylem Zapore
Polaczenia Internetowego (mam modem kablowy na jednym).
Prosze o pomoc !!!