Problem z grafika w HTML

Autor: fazerbit (fazerbit_at_glosuj.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 23:19:28 MET DST

Witam grupowiczów,
mam dość nietypowy problem/objaw, który z czasem zaczyna coraz bardziej mi
dokuczać.
Mianowicię chodzi o to, iż przy przeglądaniu stron HTML zawierających duże
obrazy, a konkretnie
przy ich przewijaniu, komp nagle zwalnia i krzaczy, po czym kompletny
wis:( Tuż przed zatrzymaniem się
ma poważne problemy z odświeżaniem.
Config:
Cel600+MSI6153+128MB PC133
grafika: Voodoo3 2000 16MB AGP
HDD: Barracuda IV 60GB+ WD 8,4GB

Komp od listopada pracował nienagannie, a zaczął "wydziwiać" od dwóch
tygodni. Pamiątki już wymieniłem,
odłączyłem Barracudę, a nawet procka zmieniłem. Zasilacz to 230W Enlight-
starcza spokojnie.
OS to Win98SE.

Za wszelkie sugestie/pomysły/rozwiązania z góry T wielkie THX.
Pozdr.
Fazerbit