Re: Heatpipe - czy ktos tego uzywa?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 22:18:24 MET DST

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua_at_ceti.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy ktoś używa ZM50-HP lub ZM80A-HP do chłodzenia karty graficznej?
> Wygląda to dość zachęcająco - zwłaszcza w porównaniu z koszmarnym
> wiatraczkiem na moim radeonie 9100...
>
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=29&products_id=50
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=29&products_id=51
>
> Byłbym dźwięczny za opinie.
>
> Pozdrawiam,

Ja uzywam Zalman ZM80A-HP na MSI GF4 TI 4400 128MB VIVO od jakis 2 miechow,
zdaje egazamin znakomicie (oryginalny wentyl w grafy to byla katorga).
Heatpipe sprawdza sie w 100%, drugi radiator jest prawie tak cieply jak ten
przylegajacy do GPU. Nie testowalem podkrecania karty (podejrzewam sie spoko
pojdzie na ustawieniach TI 4600), ale na razie wydajnosci mi styka, wiec
chodzi standardowo, zadnych problemow czy zwiechow. Naprawde warto. Polecam.
I ta cisza :)

Pozdr
ZenoN