indigo - przeprosiny

Autor: indigo (indigo1980_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 21:41:51 MET DST

Witam!
    Pare dni temu z mojego poprzedniego konta na grupe zostal wypuszczony
post dot. sprzedazy plyt z serialem SouthPark. Bardzo przepraszam za to co
sie stalo, czynu dopuscila sie moja siostra, nie ja - indigo. Zostalem
wyPLONKowany - nie mam zalu, ale wydaje mi sie to nieco pochopnie.. W kazdym
razie siora ma u mnie PLONKA dozywotniego ;) A ja zalozylem nowe konto i
bardzo prosze o nie PLONKowanie mnie ponownie, proponowalbym tym/temu co to
uczynil przejrzec moje poprzednie posty w celu oceny mojej skromnej
osoby-staram sie pisac na temat i do rzeczy, a to byl wypadek.

Pozdrawiam!

indigo
indigo1980_at_poczta.onet.pl (poprzednio wkasiek_at_poczta.onet.pl)