Re: Bad pixele

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 20:53:46 MET DST

In article <b74a9q$1sj$2_at_nemesis.news.tpi.pl>, CeBeR wrote:

> Sprzedają taniej, bo uszkodzone pixele normy dopuszczają w matrycach klasy
> drugiej.

Gdzie sprzedają taniej? Można gdzieś kupić uszkodzony LCD (z wypalonym
pikselem) za, powiedzmy, 50% ceny?

> Chcesz mieć LCD bez wad matrycy - zainteresuj się klasą pierwszą.

W opisie żadnego monitora nie znalazłem informacji, że jest on "drugiej
klasy". Gdzie się można dowiedzieć które są pierwszej klasy, a które
drugiej? To chyba nie jest tak, bo wśród monitorów każdego typu możesz
wybrać taki bez uszkodzonych pikseli. Gdyby matryce były segregowane pod tym
względem, to zwyczajnie nie znalazłbyś w tej "drugiej klasie" takiej w pełni
sprawnej, bo wszystkie w 100% sprawne byłyby w "pierwszej klasie".

Paweł