SBLive - KxProject drivers i ac3 przy SPDIF w Win XP

Autor: =Kanku= (k4nku!!!!zamiast_wykrzyknikow_sama_malpa_at_o2.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 20:06:02 MET DST

Witam. Posiadam karte Sound Blaster Live! Player 5.1 . System WinXP
Postanowilem nie instalowac domyslnych sterownikow, ale ze strony
http://kxproject.spb.ru/index.php?skip=1
sciagnalem alternatywne. Jestem mile zaskoczony.
( Jesli ktos sie orientuje w KxProject, kX Audio Driver, to powinien
wiedziec o co chodzi. Reszcie osob ktore maja sound blastery na
odpowiednim chipsecie polecam lekture )

Ale pojawil sie problem: Jak i co ustawic w tym programie, by karta
odtwarzala dzwiek AC3 w sposob taki, ze w filtrach AC3 ustawiam
SPDIF - w driverach sound blastera dalo sie to zrobic - od razu dzialalo.
Karta moja ma mozliwosc dekodowania sprzetowego ac3 - ZAWSZE bylo
dostepne po wybraniu okienka SPDIF w filtrach ac3 ( obojetnie jakich )
Tutaj mam cisze i nic nie gra.
A wiec - jak w tych sterownikach to ustawic.
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam czytelnikow grupy.

--
www.kanku.tk