Jak podłączyć kabelki do USB

Autor: Mateusz (adres_at_nieistotny.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 19:50:48 MET DST

Zupełnie nie wiem jak to zrobić. Mam płytę Gigabyte 7VAX, a na niej
złącza do śledzi USB. Ale chcę podłączyć gniazda z przodu obudowy, a nie
te na śledziu. Kabelki od gniazd mają po 4 złącza opisane: Ground, -D,
+D, VCC. A tymczasem złącza na płycie głównej wyglądają tak:
------
12345
6789
------
gdzie 1-Power, 2-USB Dy-, 3-USB Dy+, 4-GND, 5-USB Over current, 6-Power,
7-USB Dx-, 8-USB Dx+, 9-GND

Może ktoś poradzić, co do czego podłączyć?

PS. Wybaczcie jeśli widać ten post dwa razy, ale coś się dzieje
z serwerem news.man.torun.pl i chyba posty nie dochodzą

--
Mateusz