No to... SRAM'y ;)

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 19:27:16 MET DST

Witma, mam taki problem: Na plytce z prockiem P166 (Soyo SY-5TF") Znajduje
sie nastepujace gniazdo (Takie jakies jak do pamieci ram tylko inny rozmiar)
obok podstawki na procka (Socket 7): pipelined Burst SRAM Module Slot

W instrukcji napisane:

Integrated Second Level (L2) Cache Controller
- Write Back Cache Modes and Direct Mapped Organization
- On-board 256K/512K Pipeline Burst SRAMs Cache and upgrade slot supports

OK, pgrade slot supports.. super tylko czy takie SRAM'y to w ogole do
dostania sa? oplaca sie to kupowac? W sumie z tego co mi sie wydaje to po
wlozeniu SRAM'ow bedzie wiekszy cache procka, tak? Pozdrawiam,

Cage