Re: Długie nazwy na CD-R

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 18:05:58 MET DST

Użytkownik "[ piotr sut ]" napisał:

> Tak przy okazji, wie moze ktos czy w CD Mate jest opcja Overburn?
> Bo jakos nie moge znalezc:-(

Z ciekawości poszukałem, niestety też nie znalazłem. Ale na pewno tę funkcję
posiadają NTI CD-Maker Platinum i Stomp RecordNow MAX. Poza tym oba robią
naprawdę niezłe wrażenie. A ja głupi, przez lata żyłem w nieświadomości i
nagrywałem w starym, zapyziałym Nero.

P.S.
Przeprowadziłem pierwsze testy z nagrywaniem długich nazw plików (do 128
znaków, łącznie ze spacjami i polskimi znakami diakrytycznymi) w trybie
Romeo. Działa znakomicie. Testowałem na kilku komputerach z Windowsami - na
każdym płytki czytają się bez najmniejszych problemów. Zobaczę jeszcze co na
to linux. Wykryłem tylko jednem mankament: w jednym z plików w nazwie był
"średnik [ ; ]". Soft do nagrywania uciął w tym miejscu nazwę. Poza tym -
super sprawa. Polecam.

Pozdrawiam,
Sniper