rozgałęzienie PS/2(lub USB) - 2 klawiatury na 1 PC

Autor: Ambro :\) (ambro2_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 17:54:11 MET DST

Czy da się kupić/zrobić przewód rozgałęziający jeden port PS/2 lub USB (bez
HUBa) na dwa? Chcę podłączyć dwie klawiatury do jednego kompa z powodu
drugiego (niestety ;D) uzytkownika - przez 15 lat pisał na maszynie, więc
dla każdej nowej klawiatury oznacza to śmierć po 1-2 latach. Mam dosyć bólu
nadgarstków przy pisaniu na starym 'zjechanym' Samsungu, wiec szukam
rozwiązania na 2 klawiatury ;D. W ostateczności będzie nurkowanie pod biurko
i przełączanie ;)
A marzy mi się klawiatura a'la notebook (kilka postów wcześniej)

Pozdrawiam
ambro2_at_wp.pl