Nec 1560NX LCD?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 11:58:41 MET DST

Witam.
Zamierzam kupic w najblizszym czasie monitor. Jeszcze tak do konca nie
zdecydowalem sie na LCD, ale powoli sie przekonuje(powaznym argumentem jest
brak promieniowania). Z uwagi na fundusze ograniczam sie do LCD 15
"(CRT17"). Przegladalem grupe i zauwazylem, ze polecane sa LG i Samsungi z
LCD. Ja kupilbym taki z wejsciem DVI i monitor z tematu spelnia to
kryterium. A teraz pytanie: czy ktos uzywa tego monitora i moze cos o nim
napisac? Zalezy mi na uniwersalnosci(tekst, gry), wiec porownania do innych
LCD tez moga byc.

ArturN

--
--Artur N--