Re: Czy Duron 1,3mhz przy właczeniue powinien miec temp. 55 - 58 *C?

Autor: _at_;o\)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 15:01:48 MET DST

> Mam pytanie na ktore potrzepowalbym odpowiedz
> Czy Duron 1,3mhz przy właczeniu nie powinien miec temp. 55 - 58 *C?
> Dzieki i pozdrawiam

To jeszcze raz ja wiec jest taki problem ze to jest nowy komp nowa obudowa
wszystko nowe i zasialcz nie jest w pionie - wentylator ma ponad 4000
obrotow , radiator jest miedziany no a w biosie zaraz po wlaczeniu kompa
wysakkuje ze 55- 58 jak zatrzymam wentyaltor ani nie idzie w gore a ni w
dol temperatura - no a jeszcze zmniejszalem z 1,3 na 650 mhz i tez nic
temp nie robila stala w miejscu CO TO MOZE BYC??????????