Re: Jak myslicie... brac Radeona 9500 Pro albo 9700, czy...

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 11:30:55 MET DST

> Zapomniałem podać:
> Delta Force Black Hawk Down.

LOL. Przesiadlem sie z Radeona VE na 8500, roznicy w Half-life nie
zauwazylem. Wniosek - wywalilem pieniadze w bloto.

> Nie neguję, że karta jest mocarna, ale za tą kasę wystarczy
> mi mój GF4 - nie widzę sensu zmiany.
> Wczoraj zresztą puściłem go na ustawieniach 4xAA i 8xAniso
> i chodził całkiem płynnie. Co z tego że nie zauważyłem znaczącej
> poprawy jakości :)

Bo do obecnych gier zupelnie wystarcza Twoj GF, i jak grafika wygeneruje 250
zamiast 150 klatek to jak masz zamiar to zauwazyc? Testowanie kart tego
kalibru na zasadzie "nie zauwazylem roznicy" jest jakims nieporozumieniem.

pzdr