Re: Zasilacz

Autor: Grzegorz (grzegorz.m_at_gmx.net)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 11:30:45 MET DST

> Ogolnie fajny pomysl ale kilka uwag.
>
> Niektore wartosci troche mi sie nie zgadzaja, skad je brales? Np twardy
> dysk to IMO za duzo Amper na +12V.

Prawie wszystkie dane sa z 260003.pdf
ze strony AMD. Wedlug nich dysk zuzywa 0,8A na +5V i 2A na +12V. Jedynie
dane G-Force'a sa z innego zrodla (tomshardware). AMD podalo tylko karte
graficzna bez specyzowania konkretnego modelu (3A na +3.3).

> Przydala by sie konkretna i uporzadkowana zegarami i markami baza danych
> procesorow.

Ano by sie przydala lecz jakos nie znalazlem lepszych danych. Jak cos ktos
ma na ten temat to bardzo by byl wdzieczny za przyslanie.

> Wersja PL :)

Bedzie takze wersja PL nawet z malym forum.

> Troche kolorki ciemne i jakies to malo czytelne ;)

To sie poprawi, lecz narazie najwazniejsze zeby dobrze i bezblednie liczylo.
> Jak bys nie mial nic przeciwko umiescil bym to w FAQ.

Oczywiscie ze nie mam nic przeciwko.

(Gdyby alias nie dzialal z prv.pl to podaje inny adres
www.god.boo.pl/power.php)
Pozdrawiam
Grzegorz