Re: XP

Autor: Patryk Szajer (bayer_at_tio.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 11:23:29 MET DST

Użytkownik "Marta" <ms6_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> 1. jak zrobić by w WinXP nie informowano mnie o małej ilości na dysku,
> ikonka dysku pokazuje się w trayu, jest to trochę denerwujące,

uruchom regedit`a, znajdz galaz:
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \
Policies \ Explorer

w nim dodaj jako wartosc dword NoLowDiskSpaceChecks i ustaw na 1

> 2. jak włączyc autorun w XP

zalezy jak zostal wylaczony, na przyklad tak:
menu start/uruchom/gpedit.msc

przejdz do konfguracja komputera/szablony administracyjne/system
odszukaj "wylacz funkcje autoodtwarzanie" i ustaw na wylaczone

--
pozdr
bayer