Re: amd czy intel

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 10:52:11 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> Spokojnie...
> Nie będzie Chektor pluł nam w twarz
> Ni Sokół nas...nooo... coś tam...;)

LOL :)

> respect...:)

No i 73kg :P

> Żebyś wiedzial... :)

Zona Cie dobrze karmi jakims nisko tluszczowymi produktami :)

> Eeee....coś Ty... To nie miało być tak... Wojtkowi się już dawno
> uzbierało, szukam tylko okazji :)

Nom, szkoda tylko, ze tak daleko mieszka :/ MIal w zeszlym roku do 3maista
na jakis zlot kanciakow wpasc ale cos mu nie wyszlo :(

> O pentiumowskim nie słyszałem.

No ja jednym uchem i sluch o nich zagina :)

> Ale te do 386 - IMO - były najlepsze. Żadne Opti podejścia nie miało....

Nie mialem okazji testowac dla 386 :/ Ale z tej starej gwardi tylko VIA
dalej ciagnie :)

> Się obudzi, to się zeźli jeszcze bardziej :D

Wybaczymy mu... chlopak zestresowany... rowerem musi jezdzic... a tu jak
wiosny jak ni ma tak ni ma... :D

> A ja nawet porobiłem zdjęcia żaby...Tylko wrzucić na serwer jakoś nie
> mam czasu :)

Dawaj, dawaj ino szybko :)

--
Krzysztof Szczepanek